Instruktorzy

ANNA REDLIN

006

Tancerka i nauczycielka tańca orientalnego, flamenco, tribal bellydance i burleski. Założycielka i w latach 2002-2013 właścicielka łódzkiej Szkoły Tańca Salome. Obecnie jest kierownikiem artystycznym Salome i związanego ze szkołą zespołu tanecznego Kardamon.

Anna Redlin jest absolwentką prestiżowej Tanzakademie Cifuentes w Berlinie – w 2009 r. ukończyła dwuletnie studia instruktorskie CATT (Certified Academic Teacher’s Training), uprawniające do zawodu nauczyciela tańca orientalnego. Jest jedną z pierwszych osób, które rozpowszechniły w Polsce technikę tribal bellydance, a jej znakiem firmowym są nieprzewidywalne, teatralne choreografie.

Jest kierownikiem artystycznym i głównym choreografem zespołu Kardamon. Współtworzyła choreografie do dwóch pełnometrażowych spektakli Kardamonu: “Rewii Orientalnej” i “Pereł Orientu”, wystawianych w latach 2009/2011 w łódzkim Teatrze Nowym i Klubie Wytwórnia. W latach 2010-2012 należała do międzynarodowego zespołu tańca orientalnego Catt Company, pod dyrekcją Beaty i Horacia Cifuentes. Jest też autorką i choreografką międzymiastowych projektów scenicznych: tribalowego Experymentarium, rewiowej Pikanterii i Orientalnego Variete.

Jest znaną i cenioną w całej Polsce nauczycielką. Nieustannie podróżuje, zapraszana na warsztaty i festiwale taneczne w całej Polsce, również jako sędzia konkursów orientalnych (festiwale Nova Orient w Katowicach, Raqs Tribal w Krakowie i Łódzka Fabryka Orientu). Wszędzie szuka nowych inspiracji i nowych wyzwań, i nigdy nie przestaje się uczyć.

www.annaredlin.com

***

AVA LARGO

smallTancerka, choreograf i nauczycielka tańca brzucha i burleski.

W 2004 roku rozpoczęła naukę w Studio Flamenco u Anny Redlin. Umiejętności w zakresie klasycznego tańca orientalnego poszerza od tego czasu na zajęciach u Amiry oraz Shirin (Polska); Khaleda Mahmouda i Shafeeka Ibrahima (Egipt); Lucie Pascalis (Francja); Saheli (Niemcy); Uny (Stany Zjednoczone); Beaty i Horacia Cifuentes (Niemcy).  Na zajęciach Horacio Cifuentesa odbyła także intensywyny kurs gry na saggatach.

Wiedzę z zakresu tańców folklorystycznych zdobywała u Magy el Eisy (Egipt) – Dabke, Fellahi, Zar, Diany Tarkan (Egipt) – Melaya, Beledy, Khaleda Mahmouda (Egipt) – Khaleegy, Ahmeta Ogrena (Turcja) – Turkish Roman, Ahmeda Fekry (Egipt) – Andalusian Folklore, Horacia Cifuentes (Niemcy) – Saidi, Lucie Pascalis (Francja) – Ghawazee.

Dodatkowo rozwijała swoje pasje m.in. na zajęciach baletu u Horacio Cifuentesa; klasycznego tańca indyjskiego bharata natyam u Aleksandry Wachacz; tańca bollywood u Aleksandry Wachacz i Sudarsany Kumara; technik pantomimy podczas warsztatów na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Mimu w Warszawie m.in. u Gregga Goldstona (corporal mime), Ricka Warmera i Lorie Heald (technika Etienne Decroux).

W 2010 roku jako jedna z czterech pierwszych osób w Polsce ukończyła prestiżowe dwuletnie studia CATT (Certified Academic Teacher’s Training) w Tanzakademie Cifuentes w Berlinie, dające dyplom, potwierdzający wykształcenie w zawodzie.

W 2009 roku jako tancerka i choreograf współtworzyła Rewię Orientalną Anny Redlin, wystawioną w Teatrze Nowym w Łodzi.
W 2011 roku współpracowała przy tworzeniu choreografii i wystąpiła w “Perłach Orientu” w Wytwórni.
W tym samym roku dołączyła do międzynarodowego zespołu tanecznego CATT Company, z którym wystąpiła w premierach tanecznych show “Burlesque” (2011) i “Oriental” (2012) w Berlinie.

Od 2014 roku Ava jest specjalistką w dzidziedzinie wzmacniania mięśni przy wykorzystaniu swojej wiedzy z dziedziny rehabilitacji, mobility, ćwiczeń pilates i barre au sol. Ava wypracowała swoje autorkie metody pracy nad wzmacnianiem mięśni  przede wszystkim kręgosłupa, ukończyła kurs instruktorki Greta’s Pilates, kurs Trenera Personalnego, warsztaty z barre au sol pod okiem tancerki Pani Krystyny Janusz.

W Salome prowadzi zajęcia z barre au sol, żelaznego kręgosłupa i pilates. prowadzi także zajęcia dla Pań z wzmacniania mięśni dna miednicy.

***

SHARON PIETRZAK

sharonDyplomowana Tancerka Tańca Klasycznego i Współczesnego.

Swoją przygodę z tańcem rozpoczęła w 1999r próbując swoich sił w szkółce baletowej. Obecnie absolwentka Szkoły Baletowej im. F. Parnella, rozpoczęła studia Pedagogiczne ze specjalnością Edukacja przez Sztukę na Uniwersytecie Łódzkim.

Uczestnicząc w warsztatach, kształtowała swoją osobowość artystyczną po kierunkiem m.in.: Ismaela Ivo (Modern Ethnic Dance i Modern Expressive), Bruno Caverny (Capoeira for Dancers), Kathleen Hermesdorf (Groundwork i partnerowanie), Elizabeth Corbett (Forsythe Repertory), Antony Rizzi (Release Ballet), Zvi Gotheiner (Ballet for Contemporary Dancers),
Russella Adamsona (urban style).
Swoje inspiracje czerpie także z techniki Tańca Marthy Graham oraz José Limóna, a w choreografiach wykorzystuje elementy contact improvisation.

Laureatka wielu Ogólnopolskich Konkursów Tańca ( Gdańsk, Szczecin, Wrocław) oraz Międzynarodowych Konkursów Choreograficznych ( Bytom, Vitebsk). Praktyki sceniczne odbywała na deskach Teatru Wielkiego w Łodzi. Nawiązała współpracę z Akademią Muzyczną w ramach tegorocznego Dyplomu Absolwentów.

Od 2011 r. prowadzi zajęcia w Szkole Tańca Salome. Pragnie pozostać wiernym adeptem tańca, wciąż się doskonalić, zarówno mentalnie jak i technicznie, a co najważniejsze chciałaby przekazać swoją wiedzę i umiejętności uczestniczkom zajęć.

***

KAROLINA KULIŃSKA

Karolina-profilTancerka i nauczycielka Tribal Fusion oraz American Tribal Style (ATS). Z tańcem miała do czynienia już od dzieciństwa, trenując gimnastykę artystyczną i należąc do zespołu tanecznego. Techniką tribal fusion zajmuje się nieprzerwanie od 2007 roku ucząc się u Anny Redlin. W 2010 roku ukończyła Cross-Training Tribal Intensive w Tanzakademie Cifuentes w Berlinie. Regularnie uczestniczy wmiędzynarodowych festiwalach i doskonali swoje umiejętności u takich znakomitych tancerzy jak Rachel Brice, Ariellah, Morgana, Sammantha Emanuel, Sharon Kihara, Illan Riviere i in. Należy do zespołu Kardamon, z którym występuje zarówno jako tancerka tribal jak i tańca brzucha oraz burleski. Nieustannie się uczy i poszerza swoje horyzonty. Trenując inne techniki jak balet, modern jazz i dancehall, czerpie z nich inspiracje do nowych choreografii tribalowych, ponieważ to tribal pozostaje jej największą pasją.

***

AGNIESZKA PAWLAK

dsc04258-kopiaTancerka Teatru Tańca Art Color Ballet w Krakowie oraz Teatru Rewiowego Sabat Małgorzaty Potockiej w Warszawie. Dyplomowany choreograf tańca jazzowego i współczesnego.

Wszechstronna instruktorka rekreacji ruchowej, prowadząca również zajęcia dla najmłodszych. Pasjonatka tańca irlandzkiego.
W tańcu pełna wdzięku, niemal unosi się nad ziemią i tą właśnie gracje przekazuje swoim kursantom.

Fitness i zdrowie natomiast to drugie ja Agnieszki – wystarczy spojrzeć na jej sylwetkę oraz zobaczyć pracę jej mięśni w akcji!
Agnieszka jest specjalistką od stretchingu, wzmacniania i spalania; W 2016 roku ukończyła kurs instruktorski prowadzony przez Greta’s Pilates.

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Be the first to start a conversation

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: