Zajęcia Fitness

ZAJĘCIA FITNESS W SALOME

 

 

***

Barre au sol (fr. “drążek na ziemi”) to technika gimnastyczna stosowana pierwotnie jako uzupełnienie nauki tańca klasycznego. Obejmuje ćwiczenia wykonywane w pozycji leżącej na podłodze (by nie obciążać kręgosłupa, stawów kolanowych ani skokowych) poszerzające ruchomość stawów i uaktywniające pracę mięśni przez ich wydłużanie i wzmacnianie. Bazuje na wiedzy anatomicznej i ćwiczeniach zaczerpniętych z tańca klasycznego. Pozwala na poprawę kondycji ciała i wzmacnia jego naturalne możliwości, zwiększa świadomość ciała i koordynację ruchów oraz uczy izolacji pracy poszczególnych mięśni. Barre au sol to także trening gracji i estetyki ruchu – zajęcia w Salome prowadzone są przez Avę Largo – certyfikowanego trenera personalnego.

***

Trening dna miednicy i mięśni Kegla – W miłej atmosferze, w małych grupach, pod fachowym okiem trenerki, skupimy się na:
*nauce prawidłowego oddechu,
*ćwiczeniach dedykowanych mięśniom dna miednicy
*ćwiczenaich korygujących postwę, wzmacniających mięśnie kręgosłupa w odcinku lędźwiowym pleców i w dole brzucha

Jakich efektów można się spodziewać poprzez ćwiczenie mięśni dna miednicy:

* ułatwisz sobie poród, który przebiegnie sprawniej, mniej boleśnie i bez powikłań
* opanujesz problem, który dotyka już 40% kobiet czyli Wysiłkowe nietrzymanie moczu
* uelastycznisz mięśnie Kegla; które odpowiadają – w pewnym stopniu – za satysfakcję seksualną kobiety

Jeśli czujesz, że potrzebujesz treningu mięśni dna miednicy, chciałabyś nauczyć się dbać o nie, nie wiesz jak ćwiczyć w domu, chcesz spędzić czas w kobiecym gronie – zapraszamy do Salome.
Zajęcia prowadzi Ava – wyszkolony trener personalny i instruktorka tańca szkoły Salome w jak najbardziej kobiecych technikach – belly dance i burleska

 

***

Pilates/Shape: “Teraz już wiem – nie mogę się mylić. Cały kraj, cały świat powinien wykonywać moje ćwiczenia. Wtedy ludzie będą szczęśliwsi”. To słowa samego twórcy metody – Josepha Pilatesa. Wypowiedział je w 1965 roku, mając 86 lat. Plates to technika, której zadaniem jest stworzenie równowagi w ciele i zagwarantowanie dobrego samopoczucia. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i bólu wykonywane przy spokojnej, relaksującej muzyce. Pilates  ma różne poziomy trudności: najlepsze efekty osiąga się ćwicząc systematycznie przez co najmniej kilka miesięcy, zaczynając od ćwiczeń podstawowych i stopniowo zwiększając poziom trudności. Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

Be the first to start a conversation

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: